Kosár

 GARANCIA 

 Az FCMarket.hu az általa forgalmazott, egyértelműen beazonosítható termékeket minden esetben a hazai jogszabályoknak és kereskedelmi előírásoknak megfelelően értékesíti. Cégünk a jogszabályoknak megfelelően, általános garanciaként – amennyiben külön speciális garancia nincs feltüntetve a termék részletes adatlapján – 1 éves garanciát vállal a forgalmazott termékekre. A garancia kizárólag a rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodásokra terjed ki, amennyiben a termék külső behatás miatt sérült a garanciát nem áll módunkban érvényesíteni. A kizáró okok miatt bekövetkezett meghibásodások javítási költsége a Vevőt terheli a garancia időtartama alatt is.

Nyomtatók szervizelése hivatalos márka szervizben történik, a nyomtatókat ebben az esetben minden kellék (kábelek, patronok, cd) nélkül, elszállításra készen kell visszaküldeni! A nyomtatókban maradt kellékekért fellelőséget nem vállalunk!

Egyes termékekre gyártói garancia érvényesíthető, melyhez a jótállási jegyen feltüntetett feltételek a mérvadóak. Ebben az esetben a meghibásodott terméket a jótállási jegyen feltüntetett szervizbe kell eljuttatni.

 Nem tartoznak a garancia körébe:

 - A termékhez adott szoftverek, melyek szellemi termékek,

- A termékekhez tartozó elemek, akkumulátorok, izzók, festékszalagok, tintapatronok, tonerek,

- A gyártó által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások és a természetellenes elhasználásából eredő meghibásodások javítása, illetve az ezekből eredő szükségszerű alkatrész cserék,

- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás,

- Vírus okozta rongálódás vagy valamely szoftver letöltéséből, illetve eltávolításából származó meghibásodás,

 A garancia érvényét veszti:

 - Amennyiben a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból, átalakításból, szakszerűtlen kezelésből, helytelen tárolásból, elemi kárból következik be

- Olyan mértékű igénybevétel, amely meghaladja a gyártó által meghatározott értékeket

- Ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, megrongálják.

 A garancia ügyintézési menete:

 A termékek garanciális ügyintézését csak abban az estben áll módunkban vállalni, amennyiben a webáruházunkban lejelentésre kerültek. Azon termékeket, amelyeket nem rögzítettek a weboldalon, nem tudjuk fogadni.

 Garancia lejelentésének menete:

A webáruházba történő belépés után a Személyes menüben található "RMA" menüpontra kattintva tudja rögzíteni a hibás terméket, melyhez szüksége van a termék sorozatszámára, vagy a számla számára, amelyen a terméket vásárolta. A számlaszámot a "Számláim" menüponton belül tudja kiválasztani, amely szintén a Személyes menüben található. Ezek beírása után kattintson a „lekérdezem” ikonra. Egyszerre csak 1 adatot tud lekérdezni, vagy a számlaszámot, vagy a gyáriszámot! Az RMA lejelentésnél a termék hibájáról szóló mezőt kérjük pontosan kitölteni, illetve kérjük a lehető legpontosabban megfogalmazni a hibát. Sajnos nem tudjuk befogadni a ki nem töltött, pontatlanul megfogalmazott, vagy "rossz", "hibás", "nem működik" stb. megnevezéssel ellátott lejelentéseket. Toner és tintapatron esetén, amennyiben az íráskép minőségével van gond, minden esetben tesztoldalt kérünk mellékelni és a nyomtató típusát is kérjük megadni.

A sikeres felrögzítés után gondosan, minden tartozékával együtt csomagolja be a terméket és adja fel cégünk szekszárdi címére. Utánvétes csomagokat nem áll módunkban befogadni. A továbbiakban webáruházunkban folyamatosan nyomon követheti az RMA státuszát. Tájékoztatjuk Partnereinket, hogy a hibás termékeket Cégünk elsősorban cseréli, jóváírásra csak abban az esetben van lehetőség, ha az adott termék nincs készleten és 1 héten belül nem is érkezik be.

 A beérkezést követően 3 munkanap alatt a terméket bevizsgáljuk és az eredményről e-mailben tájékoztatást küldünk. Amennyiben a termék hibás akkor  azt cseréljük, vagy jóváírjuk, vagy javításra tovább küldjük a termék hivatalos szervízébe. Ebben az esetben a hibás termék rendezése hosszabb időt vesz igénybe.

Amennyiben a partner a tájékoztatás ellenére 30 napig nem veszi át a cserélt, javított, vagy nem garanciális terméket, kiküldünk egy újabb írásos tájékoztatást, amelyben felhívjuk figyelmét, hogy 1 hónap letelte után (az első tájékoztatástól számított) tárolási díjat számolunk fel, melynek összege 500Ft/hó. 6 hónap letelte után az ügyfél felé tájékoztatást küldünk, hogy az át nem vett terméket leselejtezzük és a továbbiakban nem tarthat arra igényt.

Az FCMarket.hu szervize a szekszárdi telephelyen található, és mivel a termékekre nagy részére saját telephelyi garanciát vállalunk, ezért a hibás termékeket Szekszárdra kell eljuttatni Partnereinknek a saját költségükre.

 Panaszkezelés:

Vásárlóink elégedettségének érdekében a legszínvonalasabb szolgáltatást szeretnénk nyújtani. Amennyiben bármilyen problémája adódna valamely termékünkkel, kérem jelezze a következő telefonszámon: +36 20 259 6866 és e-mail címen: ugyfelszolgalat@fcmarket.hu. Problémáját igyekszünk a legrövidebb időn belül orvosolni.

Utoljára megtekintve